Penjador per a botigues amb quatre braços rectes. Ampliar

Penjador per a botigues amb quatre braços rectes.

DP03650R

Penjador dissenyat per utilitzar en botigues de roba, amb quatre braços rectes i regulables en alçada de manera independent. Cada braç mesura 39 cm. amb una capacitat per a 20 penjadors com a mínim cada un. Compta amb topalls per evitar que els penjadors llisquin i així la roba quedarà perfectament exposada.

Més detalls

Posa't en contacte per consultar termini de lliurament.

165,00 € amb impostos

Més informació

Penjador desmuntable fabricat en tub d'acer cromat de 25 mm. de diàmetre. Cada braç és regulable en alçada de forma independent des dels 110 cm. fins als 180 cm. podent així penjar peces de diferent llarg en cada braç. En aquest penjador podrà penjar com a mínim un total de 80 penjadors.

     
El penjador es subministra totalment desmuntat però el seu muntatge és molt senzill sense necessitat d'ús d'eines. Aquest penjador s'inclou en el preu quatre pràctiques rodes que faciliten el seu moviment, si ho vol pot adquirir a la nostra web anivelladors addicionals per substituir les rodes quedant d'aquesta manera el penjador més ferm a terra.

     
Les mesures del penjador són de 110 cm. d'alt ajustable fins als 180 cm. i els braços mesuren 39 cm. cada un. Té un pes total de 10 kg.

Mesures del penjador DP03650R

Accesoris